پیام بختیار رحمانی درباره زلزله کرمانشاه

پیام بختیار رحمانی درباره زلزله کرمانشاهبختیار رحمانی از فوتبالیست های محبوب کشورمان است که جمعی از افراد خانواده اش را در زلزله کرمانشاه از دست داده است وی متن غم انگیزی در رابطه با زلزله نوشته است که در ادامه خواهید خواند.

زلزله مهیب استانهای غربی کشور ، سبب کشته شدن بیش از ۴۰۰ نفر از هموطنانمان گردید. بختیار رحمانی بازیکن فوتبال کشورمان, با انتشار عکس و متنی, درگذشت هموطنان را تسلیت گفت.

بازیکن مطرح فوتبال ایران در جریان زلزله مهیب شب گذشته تعداد زیادی از بستگان خود را از دست داده است. بختیار رحمانی بازیکن سابق استقلال عزادار بستگان خود است. در جریان زلزله شب گذشته او عزادار گشته است.وی با انتشار عکسی نوشت:

تسلیت میگم خدمت همه همشهریان عزیزم و همه مردم عزیز استان کرمانشاه، قصر شیرین، اسلام آباد، کرند غرب، گیلان غرب، علل الخصوص مردم شهرم سرپل ذهاب. متاسفانه تو سرپل ذهاب خیلی از دوستانم و آشنایانم جان خودشون رو از دست دادند. با تمام وجودم با شما احساس هم دردی میکنم. التماس دعا. لامصب این مسکن مهر هارو‌ انگاری از کاغذ درست کردند. خواهشمندم از هموطنان عزيزم كه داراي گروه خونيه O- هستند براي كمك رساني به مجروحين زلزله زده به مراكز اهداء خون رفته و خون اهداء كنيد . تشكر

فرتاک ورزشی

myportal

۲۴ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی