بازی مریم جای نهنگ آبی را گرفت

همانطور که میدانید چندی پیش بازی به نام نهنگ آبی باعث خودکشی بسیاری از نوجوانان شده بود. امروز بازی به نام مریم شبیه به همان بازی باعث ترس و وحشت بسیار شده است. بازی مریم توسط شخصی از عربستان سعودی ساخته شده است که در حال اوج گرفتن و خطرناک شدن می باشد.

بازی مریم

کارشناسان درباره این بازی جدید که مریم نام دارد و توسط یک شهروند عربستان سعودی به نام سلمان الحربی ساخته شده است، هشدار داده‌اند. در این بازی دختر ۹ ساله‌ای به نام مریم گم شده است و از کاربر می‌خواهد او را به خانه‌اش برساند. قبل از شروع بازی، اسم کاربر، آدرس و اسم نزدیکان او پرسیده و از او خواسته می‌شود تا اجازه دسترسی به صفحات مجازی‌اش مانند فیسبوک و واتس‌اپ را بدهد. بدون پاسخ به این سوال‌ها، دسترسی به مرحله بعد ممکن نیست. وقتی کاربر بازی را می‌بندد برای دوباره بازی کردن باید ۲۴ ساعت صبر کند. وقتی به مرحله آخر بازی که سرتاسر پر از صداهای وحشتناک و تصاویر ناراحت کننده است ، می رسد یک شماره ناشناس دقیقا سر ساعت ۳ شب با کاربر تماس می‌گیرد. روبات پشت خط که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کند، با صدای ترسناکی به کاربر می‌گوید: “با تو هنوز کار داریم” و باعث نگرانی او می‌شود. تلفن کاربر بارها زنگ می‌خورد و صداهای جیغ و پچ‌پچ از آن شنیده می‌شود. بازی سعی دارد نوجوان را به این فکر بیندازد که گرفتار جن‌ها شده است.

این بازی در کشورهای مختلف خاورمیانه رایج شده و گزارش‌ها حاکی از این است این بازی بعضی نوجوانان را به فکر خودکشی انداخته است. تاکنون یک نوجوان ۱۲ ساله در ترکیه، بعد از این بازی با دار زدن خودکشی کرده است.

جایگزین بازی مریم را بشناسید : بازی مومو در لینک زیر جایگزین بازی نهنگ آبی

بازی مومو

myportal

۲ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی