عکس هنری مجری روسی با فوتبالیست جوان ایرانی

عکس هنری مجری روسی با فوتبالیست جوان ایرانی

ماریا کوماندنایا از مجریان مشهور روسی است که در یک فیلم مستند در کنار سردار آزمون دیده شده است. این مجری مشهور در مراسم قرعه کشی جام جهانی در برزیل حضور داشته است.

مجری زن برنامه قرعه کشی جام جهانی روسیه که قرار است ۱۰ اذر به میزبانی کاخ کرملین برگزار شود مشخص شد. نکته جالب این جاست که این مجری با سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هم عکسی دارد که در زمان ساخت مستندی درباره این بازیکن گرفته شده بود.

ماریا کوماندنایا نیز یکی از مجریان و گزارشگران ورزشی است که در روسیه هواداران بسیاری دارد و او را به خاطر مصاحبه‌های جنجالی و سوالات عجیبش می‌شناسند. او در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی اعم از FOX Sports, Match TV و Moscow FM مشغول به فعالیت حرفه‌ خبرنگاری و گزارشگری است.

گری لینکر و ماریا کوماندنایا به عنوان مجریان مراسم قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی شدند. مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تاریخ اول دسامبر در مسکو روسیه برگزار خواهد شد.

مجریان این مراسم گری لینکر، ستاره پیشین دنیای فوتبال و تحلیلگر و مجری برنامه‌های ورزشی همچنین ماریا کوماندنایا مجری و گزارشگر روس است که پیش از این مستند سردار آزمون را در شهر کازان روسیه ساخته و تجربه گزارش و مصاحبه با ستاره گلزن تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

لینکر در چند سال گذشته بابت برنامه جنجالی خود در چند شبکه ورزشی و یادداشت‌های انتقادی علیه ستارگان بزرگ فوتبال جهان، دوستان و دشمنان زیادی دارد و بسیاری بر این باورند که مجری خوبی برای این مراسم نخواهد بود.

چهار سال پیش و مراسم قرعه کشی جام جهانی در برزیل بدلیل پوشش نامناسب مجری زن آن برنامه و حذف بسیاری از تصاویر دریافتی توسط ناظران صدا و سیما، جنجال بزرگی در رسانه های اجتماعی ایران شکل گرفت و چند ده هزار نفر در فضای مجازی به صفحه مجری زن آن برنامه حمله و اقدام به فحاشی کردند!

حالا با گذشت چهارسال بار دیگر این نگرانی برای مردم علاقمند به فوتبال وجود دارد که باز هم بخاطر مشکل مشابه نتوانند یکی از جذاب ترین بخش های حضور در جام جهانی فوتبال برای هر کشوری را نتوانند تماشا کنند. آنها دوست ندارند بخش های عمده ای از مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ را بخاطر پوشش اجراکننده زن از دست بدهند.

myportal

۲۸ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی