سری جدید لیسانسه‌های سروش صحت

سری جدید لیسانسه‌های سروش صحت

فصل دوم سریال لیسانسه‌ها از شبکه دو سیما شروع به پخش کرده است که خلاصه ای از داستان این سریال را در این بخش در اختیارتان قرار خواهیم داد. بازیگرانی همچون امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی در این سریال هنرنمایی میکنند.

پخش فصل دوم سریال لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت از امشب (دوشنبه ٢٩ آبان ماه) آغاز می‌شود.

این مجموعه هر شب ساعت ٢٠:۴۵ به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود. «لیسانسه‌ها» از امشب تا پایان هفته قرار است خلاصه‌ای از فصل اول را به روی آنتن ببرد و از آن پس فصل جدید این مجموعه را به روی آنتن خواهد برد.

رضا جودی ـ تهیه‌کننده سریال ـ پیش از این گفته بود، ما پیش از این یک سریال ۶۰ قسمتی را برای تلویزیون نگارش کردیم که پس از ساخت ۲۲ قسمت، تلویزیون به دلیل اینکه آنتنش خالی بود آن را پخش کرد؛بنابراین ادامه این سریال پس از مدتی توقف و تولید با تأخیر پخش شد.
در حال حاضر نیز پس از اتمام ساخت فاز دوم، فاز جدید را تولید خواهیم کرد.

به تازگی قرارداد نگارش فاز سوم سریال «لیسانسه‌ها» با سروش صحت بسته شده است و فصل جدید این سریال برای سال ۹۷ هم در ۳۰ قسمت کلید خواهد خورد.

سروش صحت در این مجموعه‌ی طنز تلاش دارد با زبانی متفاوت به نقد و بررسی معضلات اجتماعی به خصوص در احوالات جوانان پرداخته و قرار است در فصل دوم قصه نیز با محوریت شخصیت‌ها و اتفاقات اطراف زندگی آنها پیگیری شود.

در خلاصه سریال «لیسانسه‌ها» آمده است:حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند.
مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند.
مازیار فرزند خانواده‌ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد. حبیب، مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

‎بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» عبارتند از:امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و نیلوفر شهیدی.

 

myportal

۲ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی