پوشش جنجالی فراز کمالوند

پوشش جنجالی فراز کمالوند
فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان است که در دیدار با سایپا پوشش جالبی به تن داشت. کت این سرمربی سوژه رسانه های خبری ورزشی شد. در ادامه تصاویری از این کت جادویی را ببینید.

فراز کمالوند که دقیقا چند روز بعد از حضور سوشا مکانی با پوشش عجیب خود در دیدار با سایپا به سوژه فضای مجازی تبدیل شده بود و از آن به عنوان سوغات گلر جدید این تیم یاد می شد این بار هم با یک کت جدید در جدال با پارس حاضر شد.
کمالوند که در واکنش به سوژه پردازی ها در مورد کت قبلی اش مدعی شده بود در هفته جدید با کتی جادویی و عجیب تر همه را سورپرایز خواهد کرد در حاشیه بازی با پارس جنوبی از این کت گرانقیمت لویی ویتون رونمایی کرد.
پوشش جنجالی فراز کمالوند

کمالوند بین سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۰ همراه با عادل فردوسی‌پور زیر نظر اردشیر لارودی در روزنامه ابرار ورزشی روزنامه‌نگاری می‌کرد و یک ژورنالیست ورزشی بود

فراز مربیگری را نزد فیروز کریمی آموخت و به واسطه معرفی فیروز کریمی به تیمسار ملاحی مدیر عامل وقت باشگاه پاس در سن ۱۹ سالگی، هدایت تیم نوجوانان پاس را بر عهده گرفت. وی در طی پنج سال حضور در تیم پاس در هر سه رده نوجوانان، جوانان وامید در باشگاه‌های تهران تیم پاس را قهرمان کرد وبا تیم امید پاس قهرمان کشور شد. وی بازیکنان زیادی مثل محمد نصرتی، وحید طالب لو، خسرو حیدری، میثم منیعی و… را به فوتبال کشور معرفی کرد. کمالوند از سال ۸۰مربیگری را بعنوان دستیار در کنار فیروز کریمی در رده بزرگسالان آغاز کرد و موفق شد در دو سال پیاپی همراه تیم‌های ابو مسلم و استقلال اهواز به لیگ برتر صعود کند.

وی از سال ۸۳ بعنوان سرمربی دو سال پیاپی هدایت تیم برق تهران را برعهده داشت که در هر ۲ سال روز آخر از صعود به لیگ برتر باز ماند. کمالوند در سال ۸۵ تیم تازه تأسیس شده شیرین فراز کرمانشاه را به لیگ برتر آورد.

کمالوند در فصل ۱۳۸۸–۱۳۸۷ سرمربیگری باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز را پذیرفت و با دست یابی به قهرمانی لیگ آزادگان با این تیم توانست با تکرار افتخاراتش برای خود این تیم را پس از ۸ سال انتظار راهی لیگ برتر فوتبال کند. کمالوند در ۳ فصل حضور در تراکتور نتایج درخشانی کسب کرد و در سال ۸۹ برای کسب سهمیه آسیایی آنها یک امتیاز کم آورد. وی در سال ۹۰ به طرز عجیبی از این تیم کنار گذاشته شد و امیر قلعه نوعی جانشین وی شد.

کمالوند در سال ۱۳۹۱ بار دیگر به تبریز برگشت و مربیگری تیم شهرداری تبریز را برعهده گرفت ودر انتهای فصل این تیم را نیز لیگ برتری کرد اما به دلیل تبانی ۲ سال محروم شد.

کمالوند بعد از اتمام محرومیتش دوباره سکان هدایت یک تیم تبریزی و این بار گسترش فولاد تبریز را بر عهده گرفت.

myportal

۲۳ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی