شماره پیامک سبد کالا سال ۹۷ صفر تا صد استعلام سبد کالای جدید

شماره پیامک سبد کالا سال ۹۷ صفر تا صد استعلام سبد کالای جدید

شماره پیامک استعلام سبد کالا ۹۷ شماره اس ام اس sms سبد کالا نحوه استعلام سبد کالای جدید سال ۹۷

شماره پیامک سبد کالا سال 97,شماره پیامک سبد کالا,شماره پیامک استعلام سبد کالا 97

با توجه به افزایش قیمت و گرانی مواد غذایی، دولت در جهت کمک به وضعیت معیشتی مردم کالاهای اساسی شامل برنج و گوشت و . . . در قالب بسته های حمایتی به مردم می دهد از همین جهت با داشتن شماره پیامک سبد کالا می توانید از آخرین وضعیت بسته حمایتی خود مطلع شوید.

با ارسال کد ملی سرپرست خانوار خود به سامانه ۵۰۰۰۴۹۹ می‌توانید از اختصاص یا عدم تعلق بسته حمایتی کالا باخبر شوید.

جزییات دو بسته حمایتی دولت از مردم

تامین کالاهای اساسی در قالب وجه نقد و یا کوپن الکترونیک

به گزارش ایسنا، محسنی بندپی در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران و درباره جزئیات دو بسته حمایتی در نظر گرفته شده برای مردم گفت: برای طراحی بسته حمایت‌های اجتماعی چندین جلسه برگزار شده است. برنامه اول برنامه” تامین کالاهای اساسی” است که یا مبلغ آن روی کارت‌های خود افراد می آید یا در قالب کوپن الکترونیک ارائه می‌شود که جزئیات آن ظرف یکی دو هفنه آینده مسخص می‌شود.

وی ادامه داد: این کالاهای اساسی شامل برنج، مرغ، گوشت، روغن، لبنیات و… می‌شود. این هنوز در حد ایده است اما شاید در روستاها حتی کارا کارت هم اعلام نکنیم و این مبلغ را به یارانه نقدی خانوار اضافه کنیم.

” حمایت اجتماعی از پنج دهک اول / رقم ریالی کمک به این قشر مشخص نیست ”

برخورداری هشت دهک از کالاهای اساسی هنوز معلوم نشده

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه دوم “حمایت اجتماعی از پنج دهک اول” است که مورد حمایت مالی قرار می‌گیرند اظهار کرد: اقشار متوسط رو به پایین، بازنشستگان حداقلی بگیر، مستمری بگیران تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله این افراد هستند ولی هنوز رقم این کمک حمایتی مشخص نشده است. دکتر نوبخت روز ۵ شنبه هر دو برنامه را اعلام کرده اما عدد ریالی و محتویات که در کارت قرار می‌گیرد باید در هیئت دولت تصویب شود.

وی افزود: تیم کارشناسی چند دستگاه دو برنامه را ارزیابی کردند و این دو برنامه احصاء شده است. برخورداری هشت دهک از کالاهای ضروری و یا برخورداری همه آحاد جامعه از برنامه تامین کالاهای اساسی هم هنوز محل بحث است.

شماره پیامک سبد کالا ۹۷

محمد امین اکرمی

۱۶ مهر ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی