فاطمه معتمد آریا با انتشار عکسی خواسته اش از دولت جدید را اعلام کرد +عکس

 
دیروز رییس جمهور جدید کشورمان با اکثریت آرا انتخاب شد. این در حالی است که قبل از انتخابات بسیاری از بازیگران و چهره های معروف دیگر خود را در این فضای سیاسی گنجاندند و درخواستهای خوذ را از رییس جمهور مملکت اعلام کردند.یکی از معروفترین این بازیگران فاطمه معتمد آریا است که در این فضا معمولا فعال سیاسی است!

فاطمه معتمدآریا در فیلمی که در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: «این اتفاق استثنایی در تاریخ کشور را به ملت ایران تبریک می‌گویم.»

فاطمه معتمدآریا که این روزها در کن به سر می برد، با انتشار فیلمی در اینستاگرام از همراهی و حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

این بازیگر دراین باره گفت: «این اتفاق استثنایی در تاریخ کشور را به ملت ایران تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که هنرمندان را همراه خود برای دادن رای به پای صندوق‌ها کشاندند و از دعوت هنرمندانشان استقبال کردند.

چنین روزی برای ما سرنوشت ساز بود و اتفاقی که افتاده استثنایی بود. به همین دلیل از دولتمردان خواهش می‌کنم که حق و حقوق ملت را نادیده نگیرند و برای اتفاقی که به دست مردم رخ داده ارزش قائل باشند.

سرنوشت ما می‌توانست چیز دیگری باشد اگر مردم قبول نمی‌کردند که رای دهند، اگر مردم از حق خود می‌گذشتند و اگر مردم قبول می‌کردند که رای خود را بفروشند پس امیدوارم بعد از این حواس‌تان به حق و حقوق مردم باشد.»

منبع: صراط

myportal

۱ خرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی