علاقه این زن به نوشیدن ادرار

 علاقه این زن به نوشیدن ادرار

 

این زن به طرز باورنکردنی علاقه مند به نوشیدن ادرار است وی از این کار برای آرامش گرفتن خود استفاده میکند پزشکان کار این زن را نوعی بیماری روانی میدانند و همانند اعتیاد این کار برای این زن عادت شده است .

خانم کری ۵۳ ساله از شهر کلرادو اسپرینگز یکی از قربانیان سرطان است که به گفته دوست اینخانم اتفاقات عجیب زیادی در زندگی وی رخ داده ولی این اتفاق از همه عجیب تر است.

این خانم سبزه و میانسال ۴ سال است که به نوشیدن ادرار خود معتاد شده و در هر روزپنج لیوان از ادرار خود را می نوشد با این تفکر که آرامش بگیرد.

اعتیاد (همچنین:خوگری) حالتی، که در ان شخص به علت روانی یا مصرف مواد شیمیایی،طبیعی دوچار ضعف اراده درکنترل تکرار اعمال خود می‌شود هرچند ضعف اراده فی نفسه بیماری نیست ولیبه علت عوارضی که بر سیستم عصب مرکزی شخص ایجاد شده به عنوان بیماری فرض می‌شودواین بیماری با ایجاد اختلال در کنترل بر سیستم رفتار-پاداش، باعث تکرار آن رفتار می‌گردد.بیماری اعتیاد مدارهای عصبی مربوط به نظام پاداش، انگیزش، و حافظه را در مغز دچار اختلال کرده،و اختلال در این سیستم‌ها در مغز باعث بروز عوارض بیولوژیکی، فیزیولوژیکی، اجتماعی و روحی می‌گردد.بررسی اعتیاد به عنوان عارضه‌ای روانی، اجتماعی و اقتصادی از دیدگاه علوم پزشکی، روان‌شناسیو جامعه‌شناسی و همین‌طور از دیدگاه‌های فلسفه، قانون، اخلاق و مذهب صورت می‌گیرد.

از سال ۱۹۶۴ میلادی، سازمان بهداشت جهانی استفاده از عبارت وابستگی دارویی یا وابستگیبه دارو را به جای اصطلاح اعتیاد توصیه نموده‌است.
جام نیوز

myportal

۵ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی