دنی آلوز در روز عروسی

دنی آلوز در روز عروسی

در این تصویر دنی آلوس را در مراسم ازدواجش میبینید این فوتبالیست مشهور و پرطرفدار به دور از چشم خبرنگاران مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.او عنوان گران‌ترین هافبک راست را از آن خود کرده است در ادامه تصاویر زیبایی از عروسی این فوتبالیست را میبینید.

دنی آلوس، مدافع بزیلی فصل گذشته یوونتوس در اقدامی عجیب به دور از چشم مردمو رسانه‌ها مراسم ازدواج خود را در جزیره ایبیزا اسپانیا برگزار کرده است که عکس‌های این عروسی از سوی برخیاز میهمان‌ها در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.
آلوس از یووه جدا شد و بنا به گزارش ها علی رغم اینکه با منچستر سیتی به توافق شفاهی رسیده است اما گفتهمی‌شود در فصل آینده برای پاری‌سن ژرمن بازی می‌کند.

دانیل آلوز داسیلوا (متولد ۶ می ۱۹۸۳ در جوازیرو)، که به دنی آلوز معروف است، بازیکن باشگاه فوتبالیوونتوس است. وی همچنین تیم ملی فوتبال برزیل بازی می‌کند. قبل از پیوستن به تیم کاتالونیایی، آلوزبه مدت ۶ سال در تیم سویا بازی می‌کرد و با دو عنوان قهرمانی در جام یوفا و یک قهرمانی در کوپا دل ری، دورانموفقیت آمیزی را در این تیم گذراند.

او با مبلغ ۲۹ میلیون یورو به علاوه مقدار ۶ میلیون یورو اضافی، به بارسلونا پیوست،تا به عنوان گران‌ترین هافبک راست تاریخ شناخته شود و همچنین بتواند در اولین فصل حضور خود در این تیم، سه‌گانه را ببرد.
فارس

myportal

۱۹ تیر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی