دورهمی جالب بازیگران سریال شهرزاد

دورهمی جالب بازیگران سریال شهرزاد

بازیگران سریال شهرزاد را در این تصویر میبینید آن ها در کنار یکدیگر سلفی جالب و بسیار زیبایی را برای طرفدارانشان به اشتراک گذاشته اند.این سریال در نمایش خانگی بسیار پرطرفدار بوده است.

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی محصول سال ۱۳۹۴–۱۳۹۳ در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی محمد امامی است.
پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرصه فیلم سراسر کشورانجام شد.

بازیگران سریال شهرزاد پرمخاطب ترین سریال نمایش خانگی ایران

سریال شهرزاد را می توان پر فروش ترین و پرمخاطب ترین سریال نمایش خانگی ایران دانست استاد علی نصیریان ،ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. جشن سریال شهرزاد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بلیت این جشن در مدت ۴۵ دقیقه اینترنتی فروخته شد، این جشن باحضور عوامل و بازیگران و مردم برگزار شد و از این سریال تقدیر به عمل آمد.

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن نیز در سال ۱۳۹۶ در حال پخش است. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر کشور انجام شد.

سریال شهرزاد را می‌توان پر فروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال نمایش خانگی ایران دانست.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند.

جشن سریال شهرزاد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بلیت این جشن در مدت ۴۵ دقیقه اینترنتی فروخته شد، این جشن باحضور عوامل و بازیگران و مردم برگزار شد و از این سریال تقدیر به عمل آمد.

پخش «فصل دوم سریال شهرزاد» از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی آغاز شد.

myportal

۱۶ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی