سلفی در خطرناک ترین نقطه جهان

سلفی در خطرناک ترین نقطه جهان

سلفی که این مرد میانسال گرفت و در فیسبوک منتشر کرد باعث شد تمامی بازدیدکنندگان وی را مرد احمق خطاب کنند. این تصویر در خطرناک ترین نقطه دنیا گرفته شده است و هر لحظه امکان فوران این کوه آتشفشان وجود دارد.

مرد ماجراجو در حالی اقدام به گرفتن سلفی در این مکان کرده است که پیشتر حدود ۱۴۰ هزار بومی از این منطقه فرار کرده بودند.

مرد میانسال ماجراجو بعد از گرفتن سلفی در یکی از خطرناک ترین نقاط جهان از سوی کاربران فیسبوک به ” مرد احمق ” معروف شده است. این تصاویر سلفی ” کارل کادوری ” را در حالی که در بالی اندونزی و بر بالای دهانه یک کوه آتشفشانی حضور دارد نشان می دهد. بسیاری از کاربران از وی خواستند تا برای جلوگیری از تهییج سایر افراد این تصاویر را از صفحه فیسبوک خود حذف کند.

سلفی در خطرناک ترین نقطه جهان

مقامات اندونزیایی پیشتر در خصوص قریب الوقوع بودن فوران این کوه آتشفشانی هشدار داده بودند. آنها در این هشدار از مردم خواسته بودند که حداقل ۷ مایل از این کوه آتشفشانی دور شوند. از زمان هشدار تاکنون حدود ۱۴۰ هزار اندونزیایی از این منطقه نقل مکان کرده اند. آخرین بار این کوه آتشفشانی در سال ۱۹۶۳ فعال شده بود.

گفتنی است؛ بعد از اعلام قریب الوقع بودن فوران این کوه آتشفشانی، بیشتر از ۵ هزار گردشکر سفر خود به بالی اندونزی را لغو کرده اند. بنا به گفته هتلداران این اتفاق موجب کاهش ۲۰ درصدی درآمد آنها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۲۱ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی