ازدواج جدید آنجلینا جولی

ازدواج جدید آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوودی تصمیم به تجدید فراش کرده است. وی قصد دارد با یک تاجر انگلیسی ازدواج کند. این بازیگر نام همسرش را تاکنون بازگو نکرده است.

 آنجلینا جولی هنرپیشه معروف هالیوود در حال آماده شدن برای مراسم ازدواج جدیدش است.

آنجلینا جولی  هنرپیشه معروف هالیوود در حال آماده شدن برای ازدواج با یک تاجر و خیرخواه ۴۰ ساله انگلیسی که هنوز نام وی آشکار نشده است.

مراسم ازدواج جدید آنجلینا جولی

جالب است بدانید این مراسم در یکی از پناهگاه های پناهجویان دولت کامبوج انجام خواهد شد.

درخواست ازدواج از وی این بیزینس من چندی پیش به آنجلینا جلی رسیده اما وی در این باره بصورت رسمی چیزی اعلام نکرده است.

آنجلینا جولی پیت (به انگلیسی: Angelina Jolie Pitt) (زادهٔ ۴ ژوئن ۱۹۷۵) هنرپیشه، کارگردان و نیکوکار اهل ایالات متحده آمریکا است.

او توانسته سه بار جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اتحادیه بازیگران سینما و یک بار جایزه اسکار را برنده شود. او پس از ازدواج با برد پیت، از نام «آنجلینا جولی پیت» (Angelina Jolie Pitt) استفاده می‌کند.

همسر اوّل وی جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد، همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام بعد از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت، او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند که به خاطر باورهایشان در مورد پایان دادن به فقر و بدبختی مردم آفریقا تصمیم به تولد بچه‌شان در کشور فقیر و آفریقایی نامیبیا گرفتند. آنجلینا جولی به همراه براد پیت علاوه بر سه فرزند طبیعی خود سرپرستی مدوکس پسر بچه یتیم اهل کامبوج، پکس کودک ویتنامی و یک دختر یتیم اهل اتیوپی به نام زهرا را بر عهده داشتند

آنجلینا جولی در ۱۴ مه ۲۰۱۳ اعلام کرد به دلیل دارا بودن یک ژن معیوب، احتمال ابتلای او به سرطان پستان ۸۷ درصد و ابتلا به سرطان تخمدان ۵۰ درصد بوده و به این خاطر دست به عمل جراحی ماستکتومی (پستان‌برداری) زده و آنها را برداشته است و جراحی‌ها و مراحل درمانی وی از فوریه ۲۰۱۳ تا پایان آوریل ۲۰۱۳ به طول انجامید وی ذکر کرد که سرطان پستان باعث مرگ مادرش شده‌است و با توجه به این عمل‌ها احتمال سرطان پستان در وی به زیر ۵ درصد رسیده‌است

جام جم آنلاین

myportal

۱۵ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی