جنجال در خانواده پدری دیوید بکهام

جنجال در خانواده پدری دیوید بکهام

پس از این که شوهرخواهر سابق دیوید بکهام به اتهام تجاوز به زندان افتاد حاشیه های زیادی برای خواهر وی به راه افتاد. پس از به زندان افتادن شوهر خواهر این فوتبالیست مشهور، خانواده وی سرخط روزنامه ها و خبرگزاری های معروف شدند.

نامزد سابق “جوان بکام” خواهر ۳۴ ساله دیوید بکام-چهره مطرح فوتبال جهان- دچار دردسری بزرگ شد که در این میان نام خواهر بکام نیز سر زبانها افتاد.

خواهر دیوید بکام , نامزد سابق “جوان بکام” خواهر ۳۴ ساله دیوید بکام-چهره مطرح فوتبال جهان- دچار دردسری بزرگ شد که در این میان نام خواهر بکام نیز سر زبانها افتاد.ماجرا از این قرار است که”کایدو موداپ اوجه” نامزد سابق”جوان بکام” که از تاجران مطرح انگلیس است پس از جدایی از “جوان بکام” از سوی یک زن انگلیسی متهم به تجاوز می شود و به همین سبب سه هفته به زندان می افتد.

وکیل “اوجه” اما پی گیر می شود و ثابت می کند که ادعای آن زن تنها جهت اخاذی بوده و دادگاه نیز به بی گناهی “اوجه” رای می دهد.

حالا این جوان انگلیسی پولدار اعاده حیثیت کرده و با شکایت از پلیس لندن اعلام کرده که به حسن شهرتش ضربه وارد شده و به همین سبب آبرویش رفته است.

درگیر شدن “اوجه” که دو سال با خواهر بکام نامزد بود و سپس از وی جدا شد نام “جوان بکام” را نیز در رسانه های بریتانیا مطرح ساخته است.

myportal

۱۶ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی