روش هایی شگفت انگیز در قد بلند به چشم آمدن

روش هایی شگفت انگیز در قد بلند به چشم آمدن

قد کوتاه یا قد بلند! قد یکی از شاخصه های طبیعی و ژنتیکی هر فرد است که در طول عمرش تغییر ناپذیر است. ولی کلی ترفند و روش به غیر از کفش پاشنه بلند وجود دارد برای بلند به چشم آمدن قد شما. برای همین ما برای شما که عاشق فشن و مد و … هستید این نکات را بازگو میکنیم. این کارها را انجام دهید و به چشم دوستانتان نگاه کنید. چیزی بجز تعجب در چشمان آنها نیست.

لباس هایی با خطوط راه راه عموی به تن کنید

خطوط عمودی، چشم بیننده را به سمت بالا و پایین هدایت می کند و این باعث خطای دید می شود. از این رو، لباس دارای خطوط راه راه عمودی، قد را بلندتر نشان می دهد و در مقابل، راه راه افقی به شما ظاهری چاق و قد کوتاه می بخشد.

بلوز و شلوار هم رنگ بپوشید

پوشیدن دو رنگ بلوز و شلوار، بدن شما را در چشم بیننده به دو قسمت تقسیم می کند و چشم به اشتباه، قد را کوتاه تر تصور خواهدکرد. اما لباس سرتاسر یکرنگ، بدن را تنها در یک بخش نشان می دهد و بیننده شما را بلندتر خواهددید.

روش هایی شگفت انگیز در قد بلند به چشم آمدن

نقش و نگارهای لباس تان نباید درشت باشد

نقش های درشت روی لباس، باعث می شود شما کوتاه تر و پهن تر به نظر بیایید. اما نقش های ریز مانند طرح چهارخانه ریز، شما را قدبلند و خوش اندام نمایان می کند.

لباس های گشاد و بزرگ نپوشید

هرگز پیراهنی که در آن گم می شوید به تن نکنید. این لباس ها شما را چاق تر و کوتاه تر نشان می دهد.

نکاتی برای خانم ها

موهایتان نباید روی شانه هایتان قرار گیرد: اگر موهایی بلند دارید، نباید آن ها را روی شانه ها بیندازید، وگرنه اندام شما را فشرده تر و کوتاه تر از آن چه است، نشان خواهدداد. موهایتان را کوتاه کنید یا آن ها را با کلیپس یا کش مو جمع کنید، به نحوی که روی شانه تان قرار نگیرد.

روش هایی شگفت انگیز در قد بلند به چشم آمدن

مش کنید: موهای یکرنگ را روی شانه نریزید، زیرا ظاهری کوتاه تر به گردن شما می بخشد. موهایتان را مش یا هایلایت کنید تا در بلندقد نشان دادن تان موثر باشد.

کفش پاشنه بلند بپوشید: این امکان خوب برای خانم ها وجود دارد که با پوشیدن کفش لژدار یا پاشنه دار به بلند قد شدن خود کمک کنند. شما هم از این موهبت استفاده کنید، اما مراقب سلامت پاهایتان هم باشید و از به پا کردن کفش هایی با پاشنه های فوق العاده بلند بپرهیزید.

لباس یقه ۷ بپوشید: یقه ۷ مانند خطوط راه راه عمودی موجب خطای دید می شود و قد را بلندتر نشان می دهد. در حالی که یقه گرد به کوتاه و چاق نشان دادن قد شما کمک می کند.

دامن کوتاه به پا کنید: دامنی بپوشید که تا بالای زانوهایتان باشد و زانو باید پیدا باشد. هرچه بخش بیشتری از پا بیرون باشد، قد بلندتر به نظر خواهید رسید.

شلوار دمپاگشاد به پا کنید: این شلوارها قد را بلند و پاها را متناسب تر نشان می دهد، در حالی که شلوار تنگ به پاها ظاهری چاق و کوتاه خواهدداد.

روش هایی شگفت انگیز در قد بلند به چشم آمدن

شلوار و کفشی یکرنگ انتخاب کنید: این هم یک حقه دیگر برای بلندتر نشان دادن قد! اگر کفش تان به همان رنگ شلوار باشد، چشم بیننده نمی تواند تشخیص دهد که مچ پا کدام است و از مچ به پایین را جزئی از همان پا خواهددید. بدین ترتیب پاها ظاهری کشیده تر پیدا می کند.

شلوار فاق بلند بپوشید: فاق بلند شلوار، چشم بیننده را فریب می دهد و او تصور می کند که پاهای شما بلندتر است.

کمربند باریک ببندید: کمربند باریک به زیباتر شدن اندام تان کمک می کند. اما کمربند پهن، نقش خطوط راه راه افقی را پیدا می کند و هیکل را کوتاه تر نشان خواهدداد.

گردنبند بلند و آویخته استفاده کنید: این نوع گردنبند چشم بیننده را به سمت بالا و پایین هدایت می کند و در نتیجه، بالاتنه کشیده تر به نظر خواهدآمد.

روش هایی شگفت انگیز در قد بلند به چشم آمدن

کیف بزرگ دست نگیرید: کیف های بزرگی که ظاهر ساک را دارند، از قد بلندی شما می کاهد و کوتاه و زمخت نشان تان می دهد. برعکس کیف های ظریف که خطوطی باریک دارد، باعث کشیده تر نشان دادن شما می شود.

نکاتی برای آقایان

مدل موی مناسب انتخاب کنید: اگر می خواهید بلند و باریک تر به نظر بیایید، قسمت های کناری سر در بالای گوش ها را کوتاه کنید و در عوض بالای سر را بلند کرده و رو به بالا بدهید. بدین ترتیب، قد شما کمی بلندتر به نظر خواهدآمد.

کفش دارای لژ مناسب انتخاب کنید: برخی کفش ها دارای لژ پنهان اند که به چشم بیننده نمی آیند، اما قد شما را بلندتر از آن چه است، نشان می دهد.

کت نسبتا کوتاه بپوشید: به طور کلی، کت و شلوار موجب قد بلندنشان دادن شما می شود. اما اگر کت نسبتا کوتاه باشد، به نحوی که قسمت بیشتری از پاها نمایان شود، قدبلندتر به نظر خواهید آمد.

روش هایی شگفت انگیز در قد بلند به چشم آمدن

مراقب کراوات تان باشید: کراوات بلند و باریک با خطوط راه راه باریک ببندید تا بالاتنه شما بلندتر و ظریف تر به نظر باید. برعکس، کراوات پهن باعث کوتاه و زمخت نشان دادن شما خواهدشد.

بلوز نسبتا کوتاه بپوشید: بلوزهای غیررسمی را نیز مانند کت تان نسبتا کوتاه تر انتخاب کنید تا قسمت بیشتری از پاهایتان پیدا باشد و بدین ترتیب، قدبلندتر جلوه کنید. اما بلوزتان نباید بیش از حد کوتاه باشد، وگرنه نمایی غیرواقعی پیدا خواهید کرد.

مراقب قد شلوارتان باشید: شلوار نه باید کوتاه باشد و نه بیش از حد بلند. شلوار کوتاه بد مدل است و پاها را کوتاه تر نشان می دهد؛ اما اگر شلوار بیش از حد بلند باشد، لبه پایینی آن روی قسمت بند کفش جمع می شود به بیننده این حس را القا می کنند که شما قدی کوتاه دارید. چین خوردگی های پهن افقی لبه پایینی پاچه ها، به خودی خود می تواند عامل کوتاه نشان دادن شما باشد. پس شلوارهایتان را در اندازه ای مناسب انتخاب کنید؛ نه کوتاه و نه بلند.

روش هایی شگفت انگیز در قد بلند به چشم آمدن

شلوار فاق بلند بپوشید: قد بلند فاق در چشم بیننده به طول پاهایتان خواهدافزود. پس شلوار فاق بلند بپوشید و قسمت پایینی بلوزتان را داخل آن قرار دهید.

شلوارهایتان را در رنگ های تیره انتخاب کنید: رنگ های تیره شما را بلندتر و باریک تر نشان می دهد. بنابراین شلوارهایتان را حتما به رنگ تیزه انتخاب کنید تا پاهای تان بلندتر به نظر بیاید.

در قسمت بالاتنه، جزییات فراوان به کار برید: جزییات خود به خود در بیننده خطای دید ایجاد می کند و بالاتنه را برای او کشیده تر نشان می دهد. اپل، کراوات، جیب و مانند این ها می تواند به بلندتر شدن بالاتنه شما کمک کند.

امیدوارم با به کار بستن این نکات بتوانید ظاهری بلندتر و خوش تیپ تر پیدا کنید.  مراقب ژست تان باشید. هنگامی که ایستاده یا نشسته اید قوز نکنید تا اندام تان جمع نشود. همواره گردن تان را بالا بگیرد و شانه هایتان را عقب بدهید. به وزن تان توجه داشته باشید. چاقی ظاهر انسان را کوتاه و لاغری بلند می کند. همچنین موهایتان را بالا بدهید تا با این ترفند هم کمی به قامت تان اضافه شود.

myportal

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

مطالب پیشنهادی