بازیگر زن ترکیه‌ای در فیلم جن زیبا

جن زیبا نام فیلم سینمایی جدیدی است که در آن بازیگر مطرح ترکیه ای یشیل چای هنرنمایی میکند تازه ترین عکس منتشرشده از این فیلم را درادامه این بخش میبینید.

 فیلمبرداری فیلم سینمایی جن زیبا به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید و کارگردانی بایرام فضلی به پایان رسید.

مهرداد فرید (تهیه‌کننده فیلم جن زیبا) با اعلام پایان فیلمبرداری فیلم جن زیبا گفت:تدوین فیلم مدتی‌ست که آغاز شده و راف کات اولیه فیلم نیز تقریباً انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال انجام مراحل فنی فیلم هستیم البته هنوز آهنگساز فیلم قطعی نشده است.

فرید درباره حضور یک خواننده برای تیتراژ پایان فیلم گفت: برای تیتراژ پایانی فیلم و ترانه پایانی آن طرح‌هایی مدنظر داریم.
قطعاً یکی از خواننده‌‌ها قطعه‌ای برای فیلم می‌خواند اما هنوز تصمیم قطعی نگرفتیم که چه کسی ترانه را بخواند.

فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی و فیلمبرداری بایرام فضلی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید با حضور فرهاد اصلانی،محرم زینال‌زاده، لیلا زارع، لیلا موسوی، علی جعفری، میثم پویان‌فر و غزل فرید ساخته شده است.

این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه است و شرکت آلتینای ترکیه به عنوان سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده ترکیه‌ای در این فیلم حضور دارد.

مهرداد فرید تهیه کننده این فیلم سینمایی با انتشار تصاویری از بازیگران جن زیبا نوشت:سکانسهای بارانی فیلم جن زیبا فیلمبرداری شد . سکانس های سختی بود و دلیلش هم سرمای شبانه منطقه کویری اصفهان بود که درست مثل گرمای روزانه اش کلافه کننده است. حالا فکرش را بکنید که با باران ساختگی که با آب لوله کشی شهر تامین میشود، بازیگران را خیس کنید. خب نتیجه اش میشود لرزیدن و سرماخوردگی .در این حالت تمرکز در بازی و پرهیز از عصبیت قدرت روحی بالایی را می طلبد که خوشبختانه دو بازیگرمان این ویژگی را داشتند. از برنامه ریز علی تهرانی خواسته بودیم تا ابتدا سکانسهای بارانی را در دستور کار قرار دهد تا با سرمای نیمه پاییز مواجه نشویم اما سرمای این شبها نیز طاقت فرسا بود

ایلنا

myportal

۱۶ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی