علاقه بهاره رهنما به مادرشوهرش

علاقه بهاره رهنما به مادرشوهرش

 

بهاره رهنما از هنرمندان سینما و تلویزیون است که این روزها در توئیترش درباره مادرشوهرهایش در صفحه اجتماعی خود تعریف کرده است. در بالا متنی که در این رابطه نوشته است را بخوانید.

بهاره رهنما بازیگر کشورمان, مدتی است که برای دومین بار ازدواج کرده است.

این بازیگر ۴۴ ساله با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود, از مادر شوهر خود تعریف کرد.

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) نویسنده و بازیگر زن ایرانی است. وی دارای دو لیسانس ادبیات و حقوق قضایی و دو فوق لیسانس ادبیات نمایشی و فیلمنامه‌نویسی می‌باشد. همسر اول او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد. رهنما در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است.

بهاره رهنما سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت او در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال ۱۳۷۵ با او ازدواج کرد. حاصل ازدواج بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی دختری به نام پریا است که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.

ازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریورماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. او اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است!

بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد

بهاره رهنما اولین فعالیت بازیگری خود را با بازی در فیلم سینمایی اکشن “افعی” شروع کرد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

پیمان قاسم خانی (همسر سابق بهاره رهنما) درباره اولین تجربه بازیگری و همبازی شدن با بهاره رهنما می گوید:

«وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم.

آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.»

توئیتر بهاره رهنما

myportal

۸ دی ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی