تلگرام طلایی(طلگرام) چیست؟ دانلود تلگرام طلایی و میزان امنیت آن

تلگرام طلایی(طلگرام) چیست؟ دانلود تلگرام طلایی و میزان امنیت آن

تلگرام طلایی,تلگرام طلایی چیست,دانلود تلگرام طلایی

تلگرام طلایی یا پیشرفته چیست؟ طلگرام نسخه اندروید، IOS و دسکتاپ

نام اپلیکیشن غیر رسمی تلگرام است که در مارکت کافه بازار منتشر شده و کاربران به سمت آن هجوم برده اند و بیش از ۸٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون نصب تلگرام طلایی در مدتی کوتاه به دلیل عدم فیلتر آن می باشد. در بخش توضیحات صفحه تلگرام طلایی یا طلگرام در کافه بازار نوشته شده این برنامه در چارچوب قوانین کشور فعالیت می‌کند.

در ادامه توضیحات برنامه آمده است : تلگرام طلایی (طلگرام) مانند برنامه اصلی تلگرام از API های عمومی و آزاد تلگرام استفاده می کند و مستقیما به سرور اصلی تلگرام متصل می‌شود و از لحاظ امنیت تفاوتی بین تلگرام و تلگرام طلایی (طلگرام) وجود ندارد.

تلگرام طلایی با حجم ۲۸ مگابایت نیز همانند سایر نسخه های غیر رسمی تلگرام امکاناتی فراتر از TELEGRAM عرضه می کند که می توان به : قابلیت تغییر پوسته و تغییر فونت، نمایش افرادی که شماره شما را دارند، چت مخفی، فوروارد پیشرفته، رمز گذاشتن روی چت ها و . . . اشاره کرد.

امنیت تلگرام طلایی چگونه است ؟

امنیت تلگرام پیشرفته یا طلگرام و در کل این اپلیکیشن ها را میتوانیم در حد خود تلگرام بدانیم چراکه این اپلیکیشن ها به اطلاعات کاربر دسترسی ندارند و تنها یک واسط میانی بین کاربر و تلگرام هستند.این اپلیکیشن ها به کمک API های تلگرام نوشته شده اند و تمامی اطلاعات را از سرور اصلی تلگرام دریافت می کنند.

دانلود تلگرام طلایی برای اندروید و آی او اس

Android » جهت دانلود تلگرام طلایی – طلگرام برای سیستم عامل اندروید به کافه بازار مراجعه کرده و در بخش جستجو، عبارت ” طلگرام پیشرفته ” یا ” تلگرام طلایی ” را سرچ کنید و پس از آن به راحتی نصب کنید.

IOS » جهت دانلود این اپلیکیشن برای سیستم عامل آی او اس می توانید از طریق مارکت سیب اپ و جستجوی عبارات فوق، بر روی گوشی های آیفون نیز نصب نمایید.

نسخه ویندوز و دسکتاپ » هنوز نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن ارائه نشده است.

دانلود تلگرام طلایی

محمد امین اکرمی

۱۵ خرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی