بانک مهر ۲۰ میلون وام به فرهنگیان میدهد + شرایط پرداخت

بانک مهر ۲۰ میلون وام به فرهنگیان میدهد + شرایط پرداخت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه و دکتر الهیار معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منعقد شود، همین وام ۲۰ میلیون تومانی است.

جهت خدمات رسانی بهتر به فرهنگیان عزیز مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر از اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به این عزیزان داد. مدیرکل تعاون همچنین بیان کرد این طرح در تمامی نقاط کشور از شعبه های بانک مهر قابل دریافت است.

همچنین گودرز کریمی‌فر در ادامه درباره ی جزئیات این وام گفت: در رزوهای آتی قرار است قراردادی با بانک مهر جهت اختصاص وام ۲۰ میلیونی به فرهنگیان عزیز امضا شود که این امر جهت توجه نمودن به جایگاه فرهنگیان و قدردانی از زحمات ایشان است که به رفاه اقتصادی آنها کمک می کند، در گذشته وام ها و تسهیلاتی دیگر نظیر ارائه وام در بانک های، ملی ، مسکن و قرض الحسنه بانک رسالت انجام شده است که در ادامه این خدمات به فرهنگیان قرار است به زودی وام ۲۰ میلیون تومانی بانک مهر با امضای آقای اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه و دکتر الهیار معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش منعقد شود،

وی ادامه داد: اگر فرهنگیان همین امروز ۱۰ میلیون تومان در بانک مهر سپرده‌گذاری کنند، ظرف ۲۴ ساعت به آنها ده میلیون تومان پرداخت می‌شود و با پول خودشان به آن‌ها ۲۰ میلیون تومان می‌دهیم. همچنین این وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد سه تا چهار درصد و بازپرداخت آن تا ۶۰ ماه است.

کریمی فر در پاسخ به این سوال که چه کسانی در اولویت دریافت این وام قراردارند، گفت: براساس شاخص‌ها و اولویت‌هایی که تعریف کرده‌ایم بعد از انعقاد تفاهم نامه کسانی که قبلا از تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات کم بهره بانک مهر و یا سایر بانک‌ها استفاده نکرده باشند، اولویت اول ما هستند.

وی تاکید کرد: تقریبا در ۳۲ استان، این وام ارائه می‌شود که بعد از انعقاد تفاهم نامه به صورت فوری به فرهنگیان پرداخت خواهد شد. به احتمال قوی این تفاهم نامه شنبه امضا خواهد شد، تفاهم نامه که امضا شد براساس ضوابط داخلی این وام قابل پرداخت است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای سال آینده ما چند درصد بیشتر به جامعه هدفمان اضافه می‌کنیم یعنی به نسبت امسال ما درصدی را به آمار فرهنگیانی که می‌توانند وام دریافت کنند، اضافه خواهیم کرد و این وام پوشش بیشتری از فرهنگیان را در بر خواهد گرفت

ارائه وام ۲۰ میلیونی به فرهنگیان

mehdiofficial

۱۷ شهریور ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی