مجید غلام نژاد کیست؟/ بیوگرافی + جزئیات مرگ بازیکن سابق استقلال

مجید غلام نژاد کیست؟/ بیوگرافی + جزئیات مرگ بازیکن سابق استقلال

مجید غلام‌نژاد بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال (متولد ۲۸ خرداد ۱۳۶۲، درگذشته ۲۳ شهریور ۱۳۹۷) که در فوتبال ایران به عنوان دفاع راست بازی می‌کرد.

این بازیکن در ملی پوش که برای تیم های استقلال تهران و سایپا توپ می‌زد در سن ۳۵ سالگی درگذشت، جزئیات مرگ غلام نژاد را در ادامه مطالعه می کنید.

محسن مینا بازپرس ویژه قتل دادسرای بندرعباس گفت: به احتمال زیاد علت فوت مرحوم غلام نژاد غرق شدگی در رودخانه می باشد که در حوالی بندر عباس است.

بنا به گفته آقای مینا مجید غلام نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود در حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر او از آب بیرون نیامده است. خانواده وی سراسیمه ابتدا به هلال احمر اطلاع داده اند و سپس با حضور غواصان جسد غلام نژاد از آب بیرون کشیده می شود.


بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس می گوید: مساله سکته صحت ندارد و علت فوت ایشان پس از کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید. به گفته وی حادثه امروز ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است.

مرگ‌ ناباورانه این بازیکن تیم های ملی که پس از گذراندن دوران فوتبال در بندرعباس ساکن شده و به همراه همسرش یک باشگاه ورزشی را اداره می کرد امروز جامعه فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داد. غلام نژاد بازیکنی خوش اخلاق و ممتاز بود که یک گل ملی هم در کارنامه دارد.

از امروز بعدازظهر که خبر فوت او در رسانه ها منتشر شده بازیکنان مختلف و هم باشگاهی هایش در استقلال، سایپا و تیم ملی مراتب تسلیت خود را به خانواده وی اعلام کرده اند. از غلام نژاد یک فرزند پسر به نام امیرسام به یادگار مانده است. ورزش سه باز هم این مصیبت بزرگ را به خانواده غلام نژاد تسلیت گفته و برای روح او طلب شادی می کند.

جامعه فوتبال بعد از این ضایعه باورنکردنی در کنار خانواده غلام نژاد خواهد بود تا اندکی تسکین بر این درد بزرگ باشند.

نمایی از منطقه ای که بازیکن سابق تیم ملی در آن غرق شد :به گفته مسئول آتش نشانی منطقته چهار غواصی که در پی تماس هلال احمر به منطقه اعزام شده بودند. پس از ۲۵ دقیقه جستجو پیکر بی جان مجید غلام نژاد را در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از آب خارج کردند.

علت مرگ مجید غلام نژاد

mehdiofficial

۲۴ شهریور ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی