راجر فدرر خوشتیپ ترین مرد ۲۰۱۷

راجر فدرر که همه ی ما او را به عنوان بازیکن تنیس می شناسیم کم کم دارد از ورزش به سمت علاقه ی دیگرش می رود و قطعا در آن هم موفق خواهد بود. فدرر یک سالی می شود که به صنعت مدلینگ روی آورده و از نگاه بسیاری از افراد او خوشتیب ترین و جذاب ترین مرد دنیاست.

راجر فدرر پرافتخارترين تنيس‌باز عصر اوپن كه ۱۸ عنوان قهرماني در گرنداسلم‌ها دارد، نزديك به يك سالي مي‌شود يك عنوان مهم ديگر هم در زندگي‌‌اش دارد‌؛ او از طرف مجله GQ كه مختص مد و استايل است، الان چند وقتي است به عنوان «خوش‌تيپ‌ترين مرد زنده دنيا» هم معرفي شده و فعلاً به خاطر همين عنوان هم كه شده، او مجبور است با تيپ‌هاي متفاوتي در مراسم مختلف شركت كند.

 

البته از آنجا كه راجر با طراح‌هاي بزرگ دنيا قرارداد دارد و كمپاني‌هاي مطرحي براي او لباس‌هايش را انتخاب مي‌كنند، هميشه خوش‌تيپ به نظر مي‌رسد ولي اين اواخر و به طور مشخص اين يكي، دو روزه گذشته لباسي كه به تن كرده، حسابي در رسانه‌ها سروصدا به پا كرده‌؛ ماجرا مربوط به كت و شلواري است كه راجر فدرر در مراسم «آرت گالا» به تن كرد‌؛ مراسمي مهم كه در آن علاوه بر چهره‌هاي سرشناس ورزش، سينمايي‌ها به همراه سياستمداران مهم هم حضور داشتند. موضوع اين بود كه راجر مثل بسياري از مواقع ديگر كت و شلوار شكيل مشكي با پيراهن سفيد به تن داشت ولي اين شيك بودن فقط مربوط به زماني بود كه از جلو به لباس او نگاه انداخته مي‌شد! چون پشت كت او طراحي عجيبي صورت گرفته بود كه به مذاق خيلي‌ها خوش نيامده بود، هرچند كه باز هم بسياري از اين سبك متفاوت فدرر خوش‌شان آمده بود.

 

گوچي پشت اين ايده تازه

راجر براي شركت كردن در اين مراسم با كمپاني ايتاليايي گوچي به توافق رسيده بود تا لباسش طراحي شود‌؛ اين برند معروف ايتاليايي هم كار را به ‌دست طراح معروفش يعني الساندرو ميكله سپرد تا عهده‌دار اين موضوع شود. مثل هميشه لباس شيك راجر مهيا بود با اين تفاوت كه اين بار پشت او با كريستال، شكل يك مار كبري طراحي شده بود. «راستش را بخواهيد تا به حال در زندگي‌ام از اين چيزها به تن نكرده بودم». اين اولين واكنش راجر بعد از ديدن لباسش بود ولي در نهايت قانع شد تا آن را با پاپيون مشكي و دكمه سرآستين‌هاي مشكي به تن كند و پا در اين مراسم بگذارد. فدرر در صحبت‌هايي كه GQ منتشر كرده، مي‌گويد: «نمي‌توانم بگويم از اين لباس خوشم نيامده‌؛ چيزي كه تحسينش مي‌كنم، جزئيات دقيقي است كه در اين كت به كار رفته است. خودم كه فكر مي‌كنم شيك است به ويژه طراحي داخلش كه گل‌هاي دوبل كار شده است. خب راستش مار كبري پشت كتم كاملاً برايم غيرمنتظره بود». راجر كه در اين مراسم گالا حسابي نگاه‌ها را متوجه خودش كرده بود، در آخر هم مي‌گويد: «اين‌جور چيزها حال وسط ندارد‌؛ يا شما از اين طراحي خوش‌تان مي‌‌آيد يا نه. فقط چيزي كه مي‌دانم، اين است كه بايد آدم در اين‌جور مراسم دست به ريسك بزند».

 

myportal

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی