زندگی این روزهای همسر سابق بهاره رهنما

زندگی این روزهای همسر سابق بهاره رهنما

پیمان قاسم خانی هم این روزها زانوی غم بغل نگرفته و در حال خوشگذرانی با دوستانش است در این تصویر وی را در کنار حمید فرخ نژاد و پسر فرهاد مجیدی میبینید. وی همسر سابق بهاره رهنماست و از وی جدا شده است.

سلفی پیمان قاسم خانی در کنار حمید فرخ نژاد و پسر فرهاد مجیدی را ببینید.

سلفی جالب پیمان قاسم خانی در کنار حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان و پسر فرهادمجیدی را در زیر مشاهده می کنید.

پیمان قاسم‌خانی (زاده ۳۰ دی ۱۳۴۴ تهران) فیلمنامه‌نویس و کارگردان و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانیدر اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

وی همسرسابق بهاره رهنما یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران بود. همچنین وی برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه‌نویس و طراح صحنه و لباس است.

بهاره رهنما بازیگر خوب و موفق کشورمان که بیشتر کارهای او با مضمون ظنز و کمدی است پای گفتگوی ما نشست و ناگفته هایی از جدایی از همسرش گفت و به نیکی از پیمان قاسمخانی نام برد که در ادامه میتوانید این گفتگو را مشاهده کنید.بهاره رهنما

بهاره رهنما

روز گذشته چهارشنبه سوم خرداد بهاره رهنما، شیوا اردویی و مهیار طهماسبی عوامل نمایش «دیگری» مهمان کافه خبر شدند.

بهاره رهنما در مورد جدایی از همسرش: پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی مان لطمه ببیند

بهاره رهنما در نشست نمایش «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی در پاسخ به سوال یکی از کاربران که پرسیده بود:«من یک حسن در رفتار خانم رهنما دیده ام که بعد از جدایی از همسر سابق شان از ایشان به خوبی یاد کرده اند. از جمله شبی که من نمایش «دیگری» را دیدیم ایشان از مردان خوبی که در زندگی شان بوده اند یاد کردند از جمله پدر و برادر و همسر سابق شان. این رفتار شایسته را همه ما باید انجام دهیم.» گفت:«این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است. پیمان قاسمخانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی شود که دوستی مان لطمه ببیند.»

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۹ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی