تمرین امروز تیم ملی برای بازی با سوریه

تمرین امروز تیم ملی برای بازی با سوریه

 

تیم ملی در حال آماده شدن برای بازی با تیم سوریه است و اعضای این تیم امروز در ورزشگاه آزادی به تمرین پرداختند. کارلوس کی روش امروز بیشتر به سراغ دروازه بانان رفت و روی آن ها تمرکز کرده بود. در ادامه گزارش تصویری از تمرینات امروز تیم ملی را خواهید دید.

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با سوریه از ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز (یکشنبه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی با حضور تمام بازیکنان برگزار شد و کی روش بیشتر وقتش را برای نظارت روی کار دروازه بان ها گذاشت.

کی‌روش در جریان تمرین امروز تیم ملی در ورزشگاه آزادی درست به نقطه‌ای از زمین رفت که در حال آبیاری بود و سوژه هنری عکاسان شد.

تیم ملی ایران صبح امروز (یکشنبه) یک جلسه تمرینی با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد و قرار بر این بود که فردا هم دومین جلسه ی تمرینی تیم برگزار شود. اما خبرنگار “ورزش سه” که به صورت اتفاقی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، با تمرین ملی پوشان مواجه شد.

این تمرین ملی پوشان در شرایطی انجام شد که تیم رسانه ای تیم ملی هیچ اشاره ای به برگزاری این جلسه تمرینی نکرده بود؛ در حالی که می توانستند اشاره کنند که تیم ملی دومین جلسه ی تمرینی خود را دور از چشم خبرنگاران و پشت درهای بسته برگزار خواهد کرد.

این موضوع نشان از جدیت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی برای پیروزی در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی دارد، که بازیکنان نیز از آن آگاه شده اند.

myportal

۱۲ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی