ازدواج مسعود اوزیل در ترکیه

ازدواج مسعود اوزیل در ترکیه

مسعود اوزیل فوتبالیست ترکیه ای می خواهد با امینه گلشه که در حرفه مدلینگ فعالیت میکند ازدواج کند. گفته می شود مراسم ازدواج آنها در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

مسعود اوزیل بازیکن ترک تبار فوتبال آلمان در ۲۹ سالگی قصد ازدواج با مدل اول ترکیه،امینه گلشه را دارد و از ابتدای سال ۲۰۱۷ با او رابطه دارد. اوزیل اصرار دارد در مراسمی سنتی و در خاک ترکیه به صورت رسمی ازدواج خود را ثبت کندو سپس در خاک آلمان این موضوع را به ثبت رسمی برساند. ژانویه و تعطیلات زمستانی فرصت خوبی برای برگزاری جشنی باشکوه در ترکیه است.

همسر آینده اوزیل نمی‌خواهد در آلمان زندگی کند و تجارت مد و لباس او در ترکیه بسیار سودآور است.

بسیاری از دوستان نزدیک اوزیل از جمله بازیکنان رئال مادرید و چند هم تیمی او در آرسنال،همچنین ملی‌پوشان آلمان به مراسم ازدواج وی در ترکیه دعوت شده‌اند.

بیوگرافی مسعوت اوزیل:
مسعوت اوزیل بازیکن فوتبال آلمان است که در آرسنال و تیم ملی آلمان بازی می کند. به او لقب پادشاه پاس را داده اند و از سوی فیفا آقای پاس گل جهان معرفی شده است. او قابلیت بازی با توپ، پاس های عالی و قدرت دید بالایی دارد. اولین تیم او وستفالیا ۰۴ بود که تیمی محلی در منطقه شالکه است، پس از آن به شالکه ۰۴ ملحق شد و اولین بازیش برای این تیم را در ۱۷ سالگی انجام داد و به یکی از پدیده های تیمش مبدل شد. در دومین فصل مورد اعتماد اسلومکا، مربی جدید تیم قرار نداشت.

 

پدر اوزیل از این وضعیت خسته شد پس از رد پیشنهاد تمدید قرارداد یک میلیون یورویی توسط شالکه، پسرش را راهی وردربرمنی کرد که به دنبال جانشینی برای دیگو بود. بازیکن برزیلی به باشگاه فوتبال یوونتوس رفت و اوزیل با ۴٫۵ میلیون یورو به باشگاه فوتبال وردربرمن رفت تا ناجی این تیم باشد و بعد آن اوزیل با بستن قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو به رئال مادرید اسپانیا پیوست. اوزیل در پس از سپری کردن دوره درخشان در رئال مادرید در فصل آخر حضور خود با قراردادی به قیمت ۴۲٫۵ میلون پوند به باشگاه آرسنال پیوست. او در سال ۲۰۱۴ همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی برزیل شد.

نمناک

myportal

۲۹ آذر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی