آخرین جزئیات پرونده شهرام جزایری زمان برگزاری دادگاه و حکم شهرام جزایری

آخرین جزئیات پرونده شهرام جزایری زمان برگزاری دادگاه و حکم شهرام جزایری

جزئیات پرونده بدهی مالی شهرام جزایری آخرین اخبار پرونده شهرام جزایری چرا در مرز دستگیر شد بدهی شهرام جزایری چقدر است

زمان برگزاری دادگاه شهرام جزایری چند روز دیگر است حکم شهرام جزایری جیست آخرین اخبار از جزئیات دستگیری شهرام جزایری

آخرین جزئیات پرونده شهرام جزایری

معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده شهرام جزایری به تهران ارجاع خواهد شد.

به گزارش اخبار روز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی در این باره اظهار کرد: باتوجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه‌ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به این پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس هم خود نامبرده و هم پرونده‌اش به تهران منتقل می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تعداد دستگیرشدگان اخلالگران اقتصادی کشور افزوده شده است، گفت: تا دیشب ۲۹ نفر را اعلام کردیم و هنوز اطلاع کسب نکردم که آنها که قرار بود دیشب و امروز هم دستگیر شوند، دستگیر شدند یا نه.

محسنی اژه‌ای عنوان اتهامی دستگیرشدگان را معاونت و مباشرت در اخلال اقتصادی عنوان کرد و افزود: در میان دستگیرشدگان افرادی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت هستند.

وی درباره زمان برگزاری دادگاه این افراد گفت: نمی‌توان زمان دقیقی تعیین کرد چون باید تشریفات قضایی طی و کیفرخواست نیز صادر شود اما به طور قطع این پرونده با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.

محسنی اژه‌ای افزود: مردم تصور نکنند که اگر فردی دستگیر شد فردا می‌توان او را محاکمه کرد زیرا باید مراحل قضایی طی شود.

سخنگوی قوه قضاییه درباره جلسه امروز مسئولان قضایینیز گفت: امروز با حضور رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه اطلاع رسانی در قوه قضاییه بحث و تبادل نظر شد که فکر می‌کنیم با تصویب تصمیمات صورت گرفته تحول خوبی در نحوه اطلاع رسانی قوه قضاییه ایجاد شود.

محمد امین اکرمی

۸ مرداد ۱۳۹۷

مطالب پیشنهادی